Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 18:03 • #502692
    Manga kadar embesil bir grup görmedim.Her daim rock,elektronik,rap zırt pırt karıştıran adamlara gıcık kapıyorum.Ya böyle yapa yapa güzelim rock ın içine ettiler yaa!!!Al işte Linkin Park ve Limp Bizkit klonları..Aynı Linkin Park kadar keriz bir grup işte..
Bu konunun tüm mesajları