son noktayi ben koyuyorum: Albümü begendim, sarkisözleri (itildik,mangara haric) güzel, üyeler sempatik (e-maillere cevap yaziyorlar =) )
Türk Rock, Metal/ Nu-Metal gruplari yabancilarla kiyaslamayin, bence türkiyede manga gibi bi grup olmasi cok iyi, basarili olacaklarini düsünüyorum