Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • Lindsay • 14 Şubat 2005 20:23 • #451132
    son noktayi ben koyuyorum: Albümü begendim, sarkisözleri (itildik,mangara haric) güzel, üyeler sempatik (e-maillere cevap yaziyorlar =) )
    Türk Rock, Metal/ Nu-Metal gruplari yabancilarla kiyaslamayin, bence türkiyede manga gibi bi grup olmasi cok iyi, basarili olacaklarini düsünüyorum
Bu konunun tüm mesajları