Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • smolko • 15 Şubat 2005 22:23 • #451365
    gayet başarılı bi albüm kesinlikle paranıza değecek ve de kulakların pasını silejek!!yeni şeylere özenti demek ne kadar kolay di mi?bi de onlara sorun.bu yorumu yapanların çoğunun albümü dinlemediinden eminim.bunlar taklitçi değil tam tersi yaratıcı ve alkışı hakeden adamlar..rock parçalarda rap kullanan sadece manga ve lp değil ki dünyada
Bu konunun tüm mesajları