Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • cc_baran • 9 Şubat 2005 11:39 • #450133
    popüler kültürün piyasaya kazandırdığı bir grup daha.
    enstrüman tekniği gerektirmeyen bir tarz yapıyorlar,bu açıdan nasıl çaldıklarını eleştirmek yanlış olur,ne yaptıkları önem kazanır.
    benim hoşuma giden şeyler yapmıyorlar ama büyük bir kitle dinliyor. direc-t , duman , kurban ve benzeri şeyleri dinleyen akranlarım bunlara da hakettikleri ilgiyi gösteriyorlar,göstereceklerdir. uzun soluklu olmayacakları şüphe götürmez ama çökmüş türkiye müzik sektöründe albüm yapmak ve başarı sağlamak zordur. böyle şeyler yapasın ki kıpır kıpır eğlenmek isteyen, teoride sorunsuz ama pratikte dünyanın en depresif acı çeken insanı olduklarını düşünen haybeden taklitçi tipler dinlesin. bir kadın çizin,üzerine....
  • gwen_b • 9 Şubat 2005 15:39 • #450186
    abi bunlar popüler oldular çünkü yeni bişiler yapıyolarpiyasa kaptı tabi bunları neyse konumuz bu değil...Linkin Park'ı ben severek dinlerim taklit olarak nelerini gördünüz müzikal açıdan.Mad Slayer arkadaşım çok güzel örneklerle eleştirmiş.Ama melodik olarak ben hiç benzetemedim .Belki bu tarzın örnekleri az olduğu için en piyasa LPye özeniyor gibi görünebilirler.E o zaman bütün metalciler özenti mi?? Hep siyah giyilir metalik takılar iğneli kemerler, uzun saçlar v.s. tabi müziği sadece içinde hissedenlerde var .Ama görüntü hep benzer.
  • magif • 9 Şubat 2005 16:08 • #450198
    kisisel goruslerim 1)klip igrenc otesi sanki elektro gitarist bass calarm1s gibi gosterilmis.. ya bana bu dünyada elektroyu bas gibi calan bi adam gosterin? hadi animasyonu yapan insan keriz ,gruptaki gitaristler bu aptall1g1 gormuyolarm1 acep?



    yav kardeş sen adamın eline takılmışsın yav adamın teki uçuyor hadi ona havalı deyip yırttılar ama bir el hareketleri ayak hareketleri bu kadar mı kötü olabilir be kardeşim herhalde bu animosyonu gruptan biri veya animosyona daha yeni başlamış biri yapmış kesin.bunu yapmalarının nedenide bence mali konular bu maliyetle bu kadar olur.
    bize matrix in bütçesini verdiler de biz mi yapmadık..
    Cüneyt Arkın
  • cc_baran • 9 Şubat 2005 16:42 • #450210
    müzikleri de benziyor be dostum,yani benzeyecek tabi ki,türkiye için yeni bir deneme bu ama dışarda çok fazla kombinasyonu var bunun,tükenecekler yani ne kadar gidebilir ki bu?? belli rifflerin üzerine rap söylemek,arkadan piki piki yapmak ne kadar sürer ki? yani biter bir gün,müzik değil para bunların yaptığı. bir işe yarıyor. linkin park a 25 milyon vereceğinize bunlara 7-8 kağıt verirsiniz. cem köksal için de geçerli bu. Malmsteen e vereceğinizin 4te 1ini veriyorsunuz. ehehe,aynı değil mi ne de olsa :)))))))))))
  • gwen_b • 9 Şubat 2005 17:11 • #450216
    ya evet aslında bunların yaptığı para lafını kısmen diyebiliriz. Ama bilinçli olduğunu sanmam adamlar istediklerini yapmışlar tabi aç kurtlar da para uğruna taze mal var diye piyasaya sürmüş ama türk-yabancı diye müziği ayırmak yanlış olur biraz da...yani müzikleri benzeyecek elbet çünkü aynı tür yapıyolar...böyle özenti demek bana çok komik geliyo ama melodik olarak nesi benziyo çalıntı parça mı var ki...
  • cc_baran • 9 Şubat 2005 17:21 • #450221
    yok ben fiyat farkı açısından ayırdım yerliyle ithal albümü :))
    yapsınlar yaw,yapma diyen yok,vokalistleri arkadaşın abisiymiş,yeni öğrendim :))
    patlamayı yapan mor ve ötesidir yaw,konuyu değiştirmeyeyim ama doğrusu bu.
  • gwen_b • 9 Şubat 2005 20:16 • #450246
    değişti bile ya biz gene bu mor ve ötesini konuşurken kavga etmiştik hehe...mor ve ötesiyle manga nın ne alakası oldu şimdi??
  • Mad_Slayer • 10 Şubat 2005 02:10 • #450302
    arkadaslar bi grubun kendini ne kadar gelistirdigi 2. albümde yavas yavas ortaya cikar sabredin bakal1m 5 kisilik manga ne kadar gelisecek, ayrica arkadasim gwen_b nin de dedigi gibi her müzigi popüler olmak icin taklit edenler, o müzigi yapanlar gibi giyinmek,hareket etmek, onlar gibi davranmak isteyenler olacaktir elbet, mrk etmeyin hakk1 olan hakk1n1 al1r dünyada ama bi yerde hariç: türk müzik piyas1nda... arkadaslar iyi düsünün sadece para kazanmak icin müzik yap1lan bir memlekette müzik sanat1n1n geleceginden söz edilemez, gwen_b arkadasimin dedigi gibi
    adamlar istediklerini yapmışlar tabi aç kurtlar da para uğruna taze mal var diye piyasaya sürmüş
    kal1n sagl1cakla...
  • MoR ve ÖtEsİ • 11 Şubat 2005 19:22 • #450736
    ya bence gayet de güzel bi albüm yapmışlar sözleri falan özellikle güzel yani özellikle bitti rüya çok güzel bi şarkı :)
  • manisalı • 11 Şubat 2005 20:12 • #450743
    soruyorum size; maNga da nasıl gidişat?