Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • gwen_b • 9 Şubat 2005 17:11 • #450216
    ya evet aslında bunların yaptığı para lafını kısmen diyebiliriz. Ama bilinçli olduğunu sanmam adamlar istediklerini yapmışlar tabi aç kurtlar da para uğruna taze mal var diye piyasaya sürmüş ama türk-yabancı diye müziği ayırmak yanlış olur biraz da...yani müzikleri benzeyecek elbet çünkü aynı tür yapıyolar...böyle özenti demek bana çok komik geliyo ama melodik olarak nesi benziyo çalıntı parça mı var ki...
Bu konunun tüm mesajları