ya evet aslında bunların yaptığı para lafını kısmen diyebiliriz. Ama bilinçli olduğunu sanmam adamlar istediklerini yapmışlar tabi aç kurtlar da para uğruna taze mal var diye piyasaya sürmüş ama türk-yabancı diye müziği ayırmak yanlış olur biraz da...yani müzikleri benzeyecek elbet çünkü aynı tür yapıyolar...böyle özenti demek bana çok komik geliyo ama melodik olarak nesi benziyo çalıntı parça mı var ki...