Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • magif • 9 Şubat 2005 16:08 • #450198
    kisisel goruslerim 1)klip igrenc otesi sanki elektro gitarist bass calarm1s gibi gosterilmis.. ya bana bu dünyada elektroyu bas gibi calan bi adam gosterin? hadi animasyonu yapan insan keriz ,gruptaki gitaristler bu aptall1g1 gormuyolarm1 acep?



    yav kardeş sen adamın eline takılmışsın yav adamın teki uçuyor hadi ona havalı deyip yırttılar ama bir el hareketleri ayak hareketleri bu kadar mı kötü olabilir be kardeşim herhalde bu animosyonu gruptan biri veya animosyona daha yeni başlamış biri yapmış kesin.bunu yapmalarının nedenide bence mali konular bu maliyetle bu kadar olur.
    bize matrix in bütçesini verdiler de biz mi yapmadık..
    Cüneyt Arkın
Bu konunun tüm mesajları