Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • cc_baran • 9 Şubat 2005 11:39 • #450133
    popüler kültürün piyasaya kazandırdığı bir grup daha.
    enstrüman tekniği gerektirmeyen bir tarz yapıyorlar,bu açıdan nasıl çaldıklarını eleştirmek yanlış olur,ne yaptıkları önem kazanır.
    benim hoşuma giden şeyler yapmıyorlar ama büyük bir kitle dinliyor. direc-t , duman , kurban ve benzeri şeyleri dinleyen akranlarım bunlara da hakettikleri ilgiyi gösteriyorlar,göstereceklerdir. uzun soluklu olmayacakları şüphe götürmez ama çökmüş türkiye müzik sektöründe albüm yapmak ve başarı sağlamak zordur. böyle şeyler yapasın ki kıpır kıpır eğlenmek isteyen, teoride sorunsuz ama pratikte dünyanın en depresif acı çeken insanı olduklarını düşünen haybeden taklitçi tipler dinlesin. bir kadın çizin,üzerine....
Bu konunun tüm mesajları