Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • Mad_Slayer • 10 Şubat 2005 02:10 • #450302
    arkadaslar bi grubun kendini ne kadar gelistirdigi 2. albümde yavas yavas ortaya cikar sabredin bakal1m 5 kisilik manga ne kadar gelisecek, ayrica arkadasim gwen_b nin de dedigi gibi her müzigi popüler olmak icin taklit edenler, o müzigi yapanlar gibi giyinmek,hareket etmek, onlar gibi davranmak isteyenler olacaktir elbet, mrk etmeyin hakk1 olan hakk1n1 al1r dünyada ama bi yerde hariç: türk müzik piyas1nda... arkadaslar iyi düsünün sadece para kazanmak icin müzik yap1lan bir memlekette müzik sanat1n1n geleceginden söz edilemez, gwen_b arkadasimin dedigi gibi
    adamlar istediklerini yapmışlar tabi aç kurtlar da para uğruna taze mal var diye piyasaya sürmüş
    kal1n sagl1cakla...
Bu konunun tüm mesajları