Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • cc_baran • 9 Şubat 2005 16:42 • #450210
    müzikleri de benziyor be dostum,yani benzeyecek tabi ki,türkiye için yeni bir deneme bu ama dışarda çok fazla kombinasyonu var bunun,tükenecekler yani ne kadar gidebilir ki bu?? belli rifflerin üzerine rap söylemek,arkadan piki piki yapmak ne kadar sürer ki? yani biter bir gün,müzik değil para bunların yaptığı. bir işe yarıyor. linkin park a 25 milyon vereceğinize bunlara 7-8 kağıt verirsiniz. cem köksal için de geçerli bu. Malmsteen e vereceğinizin 4te 1ini veriyorsunuz. ehehe,aynı değil mi ne de olsa :)))))))))))
Bu konunun tüm mesajları