Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • chazy_chazzz • 7 Şubat 2005 19:59 • #449880
    bi nokta daha koyduk...:))

    arkadaşlar kim manga'ya özenti diyor? hayır güzel çalıyorlar ama bu herkesin onları sevmesini ve dinlemesini gerektirmez sanıyorum öyle değil mi?
    ayrıca manga için söylemiyorum bunu ama birilerini taklit edip özenti konumuna düşmekle birileriyle aynı tarzda müzik yapıyor olmak farklı şeylerdir..ve eminim bu sitedeki herkeste bunun farkındadır.yani özenti derken aynı tarzdan bahsetmiyorlardır
Bu konunun tüm mesajları