Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Manga'nın Albümü Hakkında Ne Düşünüyorsunuz Bakiym??

  • drummist • 7 Şubat 2005 23:59 • #449912
    biz daa çok nokta koyarız yalla:))

    7 telli çalan bi gitarcın var ki hiç hazzetmemem bu olayın dışında konumlanıyor. zagaya çıktıkları gün gitara kamera taktılar izledik. izleyeniniz de vardır. bunu da hatırlatmak istedim.
    tarz belirlenmiş? lp benzeri hatta özentisi olsa daha iyi olmaz mı? tartışılır...
    yalnız o kemanlar nasıl bi enstantane? tarz diyoruz da nasıl bir partisyon bu eğer tarz buysa. klip çıktığında ben açıkçası kral dinleyicisinin eğlendiğini görüyorum. ben kaldıramıyorum açıkçası. hala tarzdan konuşacak mısınız?
Bu konunun tüm mesajları