Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • Nightwish • 18 Şubat 2005 21:11 • #451801
    Children Of Bodom-Follow The Reaper çalsın, cenazeyede bi orakçı getirelim herkes onu... pooooaaaahahahaha çok ivrencim=)
Bu konunun tüm mesajları