-
arkadaslar hazır da green day yeni albüm çıkartmış:
Tabi ki 'Boulevard of Broken Dreams'
GErçi bu parçanın Green Day tarihindeki en kötü parça olduğu söyleniyo ama bence insanın içini gıcıklıyo....
-
bende sebnemin son albümündeki gözyaşlarımızın tadı aynı sarkısı olsun derim.
-
sadece slipknot diyorum
-
anathema-fragile dreams
ya da my dying bride herhengi bişey..
-
Erkan Oğur -Bir Ömürlük Misafir
-
Children Of Bodom-Follow The Reaper çalsın, cenazeyede bi orakçı getirelim herkes onu... pooooaaaahahahaha çok ivrencim=)
-
bence metallica creeping death veya da unforgiven
-
tabi ki SOAD-chop suey ardindan daa HIM-Gone With THE sin
-
parca calınacağına,dua okusunlar.
-
parca calınacağına,dua okusunlar.