Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • RapricorN • 18 Şubat 2005 00:47 • #451657
    arkadaslar hazır da green day yeni albüm çıkartmış:
    Tabi ki 'Boulevard of Broken Dreams'
    GErçi bu parçanın Green Day tarihindeki en kötü parça olduğu söyleniyo ama bence insanın içini gıcıklıyo....
  • Gözdev • 18 Şubat 2005 10:56 • #451684
    bende sebnemin son albümündeki gözyaşlarımızın tadı aynı sarkısı olsun derim.
  • testament • 18 Şubat 2005 16:38 • #451747
    sadece slipknot diyorum
  • Lizzie • 18 Şubat 2005 19:32 • #451788
    anathema-fragile dreams
    ya da my dying bride herhengi bişey..
  • Gotcha • 18 Şubat 2005 19:48 • #451792
    Erkan Oğur -Bir Ömürlük Misafir
  • Nightwish • 18 Şubat 2005 21:11 • #451801
    Children Of Bodom-Follow The Reaper çalsın, cenazeyede bi orakçı getirelim herkes onu... pooooaaaahahahaha çok ivrencim=)
  • irritate1 • 18 Şubat 2005 21:46 • #451804
    bence metallica creeping death veya da unforgiven
  • gLoOmy_ • 19 Şubat 2005 20:44 • #451926
    tabi ki SOAD-chop suey ardindan daa HIM-Gone With THE sin
  • DeaTHCRuSH • 19 Şubat 2005 20:59 • #451935
    parca calınacağına,dua okusunlar.
  • DeaTHCRuSH • 19 Şubat 2005 20:59 • #451936
    parca calınacağına,dua okusunlar.