Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • missrocker • 19 Şubat 2005 21:29 • #451949
    sebo-yorgun
  • angrY • 20 Şubat 2005 14:32 • #452031
    pop arabesk veya hiphop çalınmasında...
  • Leprosy • 20 Şubat 2005 14:58 • #452038
    Cof - I thank god for the suffering
  • psychokiller • 20 Şubat 2005 15:52 • #452045
    the clash-should i stay or should i go?
  • elion • 20 Şubat 2005 17:29 • #452052
    metallica unforgiven
  • siyahbeyaz • 20 Şubat 2005 19:16 • #452064
    güzel seçim bende wait and bleed istiyorum...Hallowed Be Thy name de olur
  • cc_baran • 20 Şubat 2005 19:26 • #452066
    Nightwish
    18 Şubat 2005 Cuma / 21:11
    Children Of Bodom-Follow The Reaper çalsın, cenazeyede bi tecavüzcü getirelim herkes onu takip etsin pooooaaaahahahaha çok ivrencim=)

    Reaper tecavüzcü demek değildir,orak-orakçı demektir,ekin biçmekten gelir kelime anlamı. aynı zamanda Azrail olarak kullanılmaktadır ki Children of Bodom'ın konseptinde bu anlamı taşır.
    "rape" kelimesi tecavüz anlamına gelmektedir.
  • paradigm_shift • 20 Şubat 2005 21:07 • #452068
    Joe Satriani-Forgotten Part II...abi parça aglıyo resmen,benim içinde ağlasın..
  • testament • 21 Şubat 2005 16:12 • #452191
    slayer - black magic
  • LordSoth • 21 Şubat 2005 16:21 • #452198
    death ten spirit crusher