Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • cc_baran • 20 Şubat 2005 19:26 • #452066
    Nightwish
    18 Şubat 2005 Cuma / 21:11
    Children Of Bodom-Follow The Reaper çalsın, cenazeyede bi tecavüzcü getirelim herkes onu takip etsin pooooaaaahahahaha çok ivrencim=)

    Reaper tecavüzcü demek değildir,orak-orakçı demektir,ekin biçmekten gelir kelime anlamı. aynı zamanda Azrail olarak kullanılmaktadır ki Children of Bodom'ın konseptinde bu anlamı taşır.
    "rape" kelimesi tecavüz anlamına gelmektedir.
Bu konunun tüm mesajları