Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • kickyourazz • 21 Şubat 2005 18:56 • #452332
    metallica - fade to black
    now i will just say goodbye.. yeah goodbye..

    Grup Buse - Ey Kör

    Ey kör! bu yer, bu gök, bu yıldızlar, boştur boş!
    Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
    Şu durmadan kurulup dağılan evrende
    Bir nefestir alacağın, o da boştur boş!
  • Ktulu • 21 Şubat 2005 21:52 • #452349
    "Raper" diíl abicim "reaper"
  • dennis31 • 21 Şubat 2005 21:52 • #452350
    KESİNLİKLE SAGOPA KAJMER DEN "KALBİM KRİZİN BEKÇİSİ OLMUŞ" ŞARKISI İSTERDİM ..........
    TAVSİYE EDERİM
  • orco • 22 Şubat 2005 14:39 • #452498
    deftones Passenger
  • mangdasire • 23 Şubat 2005 21:26 • #452783
    fade to black kesinlikle
    i was me but now he's gone...

    ondan sonra da pentagram - f.t.w.d.a.
  • Archon • 23 Şubat 2005 21:39 • #452787
    my chemical romance'in the ghost of you
  • kafa-yok • 24 Şubat 2005 11:06 • #452813
    Aşık Veysel - Kara Toprak
  • Nightwish • 24 Şubat 2005 14:46 • #452852
    Lem Ktlu ben ne yazmışım len Reaper işte,,, hem bakarsan düzeltmede yapılmamış mesaja,,, KÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR pooahahahaha,,, olm sen emeklerken ben Bodom dinliyodum (ohaaa çok attım şimdi),,, hadi Tuncaycım byeee.... (Abi anlam olarak bahsettiğini anladım ama çaktırma sen ;) )
  • Nightwish • 24 Şubat 2005 14:52 • #452853
    Abi rezil etmesen olmaz dimi =))
  • pixies • 24 Şubat 2005 17:25 • #452884
    anathema-angelica acaip bi şarkı ya ilahi gibi