-
metallica - fade to black
now i will just say goodbye.. yeah goodbye..
Grup Buse - Ey Kör
Ey kör! bu yer, bu gök, bu yıldızlar, boştur boş!
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın, o da boştur boş!
-
"Raper" diíl abicim "reaper"
-
KESİNLİKLE SAGOPA KAJMER DEN "KALBİM KRİZİN BEKÇİSİ OLMUŞ" ŞARKISI İSTERDİM ..........
TAVSİYE EDERİM
-
deftones Passenger
-
fade to black kesinlikle
i was me but now he's gone...
ondan sonra da pentagram - f.t.w.d.a.
-
my chemical romance'in the ghost of you
-
Aşık Veysel - Kara Toprak
-
Lem Ktlu ben ne yazmışım len Reaper işte,,, hem bakarsan düzeltmede yapılmamış mesaja,,, KÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR pooahahahaha,,, olm sen emeklerken ben Bodom dinliyodum (ohaaa çok attım şimdi),,, hadi Tuncaycım byeee.... (Abi anlam olarak bahsettiğini anladım ama çaktırma sen ;) )
-
Abi rezil etmesen olmaz dimi =))
-
anathema-angelica acaip bi şarkı ya ilahi gibi