Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • Nightwish • 24 Şubat 2005 14:46 • #452852
    Lem Ktlu ben ne yazmışım len Reaper işte,,, hem bakarsan düzeltmede yapılmamış mesaja,,, KÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR pooahahahaha,,, olm sen emeklerken ben Bodom dinliyodum (ohaaa çok attım şimdi),,, hadi Tuncaycım byeee.... (Abi anlam olarak bahsettiğini anladım ama çaktırma sen ;) )
Bu konunun tüm mesajları