Lem Ktlu ben ne yazmışım len Reaper işte,,, hem bakarsan düzeltmede yapılmamış mesaja,,, KÖÖÖÖÖÖÖÖRRRR pooahahahaha,,, olm sen emeklerken ben Bodom dinliyodum (ohaaa çok attım şimdi),,, hadi Tuncaycım byeee.... (Abi anlam olarak bahsettiğini anladım ama çaktırma sen ;) )