Ben bir ateistim.Çevremde bunun farkında.Ölümümde istersem bir çukura atarlar, istersem halay çekerler sevdiklerim.Buna dayanarak.Belediye "Durun izin vermiyoruz." diyemez ya.. Herkes dini tören yaptırmak zorunda değil.. Şarkıda çalınır, inancı olan dua da okur.. Ama nedense ben "Cenazede dua mı okunurmuş." desem, forumda dışlanan adam olacakmışım gibi geliyor.