Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • lena avrıl • 13 Ağustos 2006 13:27 • #509464
    tahminlerimize göre aramızdan hiç birimiz 70 yaşında metal falan dinleyemeyiz
    osa olsa biz heybelide çalar
  • Necrophilliac • 13 Ağustos 2006 14:15 • #509479
    lena avrıl;

    Bunu hep yapıyorsunda herkes speed, thrash, heavy falan dinlemiyor..

    Bu forumda tahmininden çok daha ciddi metalciler var.. Bu tavrında giderek inancıma saygısızlığa varıyor.Tahminlerine de başlatma yeter artık..
  • beklicem321 • 13 Ağustos 2006 14:24 • #509480
    senin cenazende orhan gencebay çalarlar inş. .. huzurlu gidersin "öteki tarafa".. :S
  • lena avrıl • 13 Ağustos 2006 15:10 • #509491
    ben cenazemde şarkı açldırmam arkadaşlar hiç de mtalcilerle alay gibi bir niyetim yok bana tahminlerine başlatma diyorsun sen neye dayanarak konuşuyosun
  • Necrophilliac • 13 Ağustos 2006 15:20 • #509493
    Ben bir ateistim.Çevremde bunun farkında.Ölümümde istersem bir çukura atarlar, istersem halay çekerler sevdiklerim.Buna dayanarak.Belediye "Durun izin vermiyoruz." diyemez ya.. Herkes dini tören yaptırmak zorunda değil.. Şarkıda çalınır, inancı olan dua da okur.. Ama nedense ben "Cenazede dua mı okunurmuş." desem, forumda dışlanan adam olacakmışım gibi geliyor.
  • Drive-MAN • 13 Ağustos 2006 15:29 • #509495
    bu baslıgı yıne kım dırılttı ya zaten super kahraman baslıgım kana bulanmıs
  • beklicem321 • 13 Ağustos 2006 15:35 • #509496
    drive-man rubbern yüzünden o.. git kafasına vur onun :P

    bu arada Necrophilliac ( off zor yazdım ha ) sana katılıyorum.. öldükten sonra bi anlam taşımayacağı için ne olursa olsun farketmez.. :S:S
  • dg_ua • 13 Ağustos 2006 16:02 • #509500
    niye bi önemii kalmasın cnm aaa
    son bi kez koparda giderizz belkii. fena da olmayabilirr aslında ya..
    ama bölee koopppkooooppp bii şarkıı olmasıı lazımm:D
    oda exponsion olsunn
    off feci salladımmm pffff
  • dg_ua • 13 Ağustos 2006 16:04 • #509501
    kahretsinn ya kötü döndümm:D
    neyse yaa. düşünnce fena fikir değil gibii:D
  • sadecemüzik • 13 Ağustos 2006 17:20 • #509505
    ölüm marşı...