cliff efsane adamdı, metallicanın trash ten heavy e geçerken çaoğu solosunu cliff yazdı, tabi kirk bana gore virtiöz ve cliff ten sora kirk ün mükemmel bi blues kökenli gitarist olduu ortya çıktı, kimse kirk ü suçlamasın adam jimi hendrix,ledzeppelin,deep purple dinleyerek ve çalarak büyümüş nihayetinde satrianiden ders almıştır.. kirk babadır ama satrianiden ders almış olması vai kadar iyi olduu anlamına gelmez...(biraz konu dışı oldu ama)
kalın sağlıcakla