-
hammett soloda mı yazarmış??
cliff'den sonrası yalan,onun sololarıyla adam oldu bunlar.
-
cliff efsane adamdı, metallicanın trash ten heavy e geçerken çaoğu solosunu cliff yazdı, tabi kirk bana gore virtiöz ve cliff ten sora kirk ün mükemmel bi blues kökenli gitarist olduu ortya çıktı, kimse kirk ü suçlamasın adam jimi hendrix,ledzeppelin,deep purple dinleyerek ve çalarak büyümüş nihayetinde satrianiden ders almıştır.. kirk babadır ama satrianiden ders almış olması vai kadar iyi olduu anlamına gelmez...(biraz konu dışı oldu ama)
kalın sağlıcakla
-
nasıl solo yazmamış?
evet cliff çok iyi bir müzisyendi, mükemmel sololar yazdı, çaldı, çaldırttı, gruba müzik aşkını aşıladı ama sonucunda o öldükten sonra metallica sadece cliff'in sololarıyla büyümedi. mad slayer'ın da dediği gibi kimse kirk'ü suçlayamaz. konserlerinde soloları o kadar güzel şekilde bağlayan bend değilim heralde??? bakın and justice for all, black album, bunlar yadsınamaz başarılardır. Arkalarından gelen Load Ve Reload da çok kaliteli albümlerdir. Sololarındaki jazz'a yakınlığı herkes görebilir. Bunlara önyargılı bakmayın...
-
yazıklar olsun..ne biçim rockersınız be kardeşim...hiç kimse FADE TO BLACK demez mi yaw..!!!
-
my friend of misery olabilir.....
Nothing else matters olabilir.......
hepsi bile olabilir.........
-
ya manyahmısınız siz ya , uyuz oluyorum kirke laf atan zihniyete , illede adam sizin sevdiğiniz tarzda solo atmıyor diye çamur atmak zorunda değilsiniz , adamın kendine has bir stili var sizin varmı? yok , varsa birkaç albüm çıkarında dinleyelim , artizler , öyle malmsteen seyretmekle kirk hammeta bok atma hakkınız olmuyor , bir kere satrianinin dokunduğu yerde gül biter , tamam kirk hammet dünyanın en iyi gitaristi tabi ki değil ama burda bu kadar çamur atılabilecek bir adamda değil...
-
hühühe,bu laflar bana geliyor sanırım,malmsteen neyin yazılmış da,sağlam konuşmuşsun ;)
ben kirk e bok atmıyorum. ben de onları dinledim onları uzun seneler. ben diyorum ki metallica yı metallica yapan sololar cliff e aittir. daha sonra gelenler ya yardım alınarak ya da tesadüf eseridir :))
metal soloları değil en azından. bok atmak değildir bu.
malmsteen seyrederek hammett a bok atma hakkım olduğunu mu düşünüyorum sence?? kirk e gitarist demiyorum hepsi bu. bunun için albüm çıkarmış olmam gerekmez,özgün süper ötesi manyak bi stilim olması da gerekmez.
-
Tabi ki Fade to Black !!! Hepsi güzel ama kral solo budur. Ödül bile aldı "En güzel gitar solosu" dalında.
-
kirk e gitarist demiyorum hepsi bu
laf sadece sana değildi ortaya büyük söyledim , ama şu cümlenden sonra donup kaldım sadece , birşey diyemiyorum ben size artık daha ne desem boş çünkü , Allah akıl fikir versin...
-
"malmsteen seyretmek" falan deyince laf sadece banadır diye düşündüm.
benim gitarist anlayışıma girmiyor olay bu.
diyorum ya ben de çok çok çok çok fazla dinledim metallica yı. ilk iron maiden le başlamıştım,sonra megadeth ve metallica önemli yer tuttular bende. tabi ben dinlemeye başladığımda onlar reload un kayıtlarını yapıyorlardı. eskileri dinledikçe yenilerin ne kadar vasat olduğunu öğrenip 80 lerin devleriyle ilgilenmeye başladım. ve tanıdığım gitaristler her defasında kirk ü biraz daha iteledi. ne devler geçmiş rock tarihinden kirk ü o yüzden sayamıyorum. çok güzel parçalar yapmak,milyonlar satmakla kral gitarist olmak bir değil. bu mantıktan yola çıkarsak kurt cobain de süper gitaristti :))
ama hetfield la kıyaslarsak evet gerçekten iyi çünkü hetfield çalmasını bile bilmiyor bana kalırsa. bakın aynı kulvarı paylaştıkları büyük rock gruplarının arasında tekniklerinin zayıf olduğunu vurguluyorum.