Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • KirkHammett • 21 Şubat 2005 12:01 • #452113
    istersen sana dunyanın en unlu muzık dergısı olan Roling Stone Dergisinden de resmi bir acıklama gosterebılırım.
  • cc_baran • 21 Şubat 2005 12:47 • #452116
    onu otorite kabul etmiyorum
  • LordSoth • 21 Şubat 2005 14:23 • #452143
    kirkin en guzel solosu the thing that should be not ve leper messiah(bunu galiba ilk önce dave mustaine yazmıs daha sonra kirk solosunu degisştirmiş bi miktar)
  • rickenbacker • 28 Temmuz 2005 13:52 • #479774
    kirk'ün yazmış olduğu en güzel sololar dave mustaine'in yazdıklarının üzerine yazdığı sololardır.four horsemen daki gibi
  • Infusion • 28 Temmuz 2005 13:56 • #479775
    Blackened
  • imprecise • 28 Temmuz 2005 14:11 • #479778
    Creeping Death derim. Hızla başlayıp sonra tempodan düşerek yavaşlayan diyar diyar gezdiren,beni havalara uçuran daha sonra yere çakarcasına tekrar hızlanan solo. Şarkının isim babasıda Cliff dir bu arada(r.i.p).
  • Shit_Happens • 28 Temmuz 2005 14:12 • #479779
    one
  • ner • 28 Temmuz 2005 14:17 • #479780
    kirk hammet güzel solo yazamaz, olsa olsa çok votka içmişsinizdir siz.
  • physco_burock • 28 Temmuz 2005 15:05 • #479797
    fade to black, master of puppets, one, nothing else matters, the four horsemen vs.vs.vs.
  • rickenbacker • 28 Temmuz 2005 15:15 • #479801
    +... ktulu

    bu metallica ya bok atma modasını kim başlattı hangi kendini bilmez