-
Bu adam güzel solo yazabildiğini kendi bile düşünmüyo ki bol bol wah pedal kullanarak atraksiyon yapmaya çalışmış gereksiz birçok solosuna..master of puppetsın slow solosu çok hoş yine de,onu da jamez in yazdığından kıllanıyorum:)
-
bleeding me adlı şarkının mükemmeliyetinden bahsedilimiş ben de hak veriyorum buna..
bence en iyi solo creeping death şarkısındaki solo
-
creep in solosunun yazarı cliff idi sanırım
-
banane!! süper ama :))) aslında solosu değilde şarkı olarak inaılmaz :) (olayı kurtarmaya çalışıyorum ama nafile) :)
-
Blackened bence
-
master of puppets. blackened. ve fade to black tabi ki...
-
e yani....
Master, One, bi yere kadar...
Load'a pop diyen öküzlerden değiliz :)
____________________________________________________________________
Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
Metallica - The Outlaw Torn
-
Hala Metallica'nın iyi zamanlarını bile kötüleyen zihniyeti şiddetle kınıyorum.
-
sana şiddetle katılıyorum ktulu..
-
sonuna kadar arkanızdayım..
(sakın geri geri yürüyüp ezmeyin beni..)