Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • paradigm_shift • 15 Şubat 2005 00:05 • #451177
    Bu adam güzel solo yazabildiğini kendi bile düşünmüyo ki bol bol wah pedal kullanarak atraksiyon yapmaya çalışmış gereksiz birçok solosuna..master of puppetsın slow solosu çok hoş yine de,onu da jamez in yazdığından kıllanıyorum:)
  • C-None • 15 Şubat 2005 00:07 • #451179
    bleeding me adlı şarkının mükemmeliyetinden bahsedilimiş ben de hak veriyorum buna..
    bence en iyi solo creeping death şarkısındaki solo
  • Mad_Slayer • 15 Şubat 2005 00:21 • #451189
    creep in solosunun yazarı cliff idi sanırım
  • C-None • 15 Şubat 2005 01:02 • #451206
    banane!! süper ama :))) aslında solosu değilde şarkı olarak inaılmaz :) (olayı kurtarmaya çalışıyorum ama nafile) :)
  • m0rtis • 15 Şubat 2005 04:15 • #451223
    Blackened bence
  • blackened69 • 15 Şubat 2005 09:45 • #451229
    master of puppets. blackened. ve fade to black tabi ki...
  • Ktulu • 15 Şubat 2005 12:36 • #451242
    e yani....

    Master, One, bi yere kadar...

    Load'a pop diyen öküzlerden değiliz :)











    ____________________________________________________________________
    Ktulu'nun şu anda dinlediği parça:
    Metallica - The Outlaw Torn
  • Ktulu • 15 Şubat 2005 12:40 • #451243
    Hala Metallica'nın iyi zamanlarını bile kötüleyen zihniyeti şiddetle kınıyorum.
  • The_Luger • 15 Şubat 2005 16:08 • #451265
    sana şiddetle katılıyorum ktulu..
  • oqz • 15 Şubat 2005 16:21 • #451268
    sonuna kadar arkanızdayım..


    (sakın geri geri yürüyüp ezmeyin beni..)