-
Kirk Hammett ı elbette bir Tony Iommi ile bir Zakk Wylde ile hele hele bir Randy Rhoads la karşılaştıramayız.Ancak adama gitarist değil demek ağır bence.Herşeyi bırakın bu hayvan adam "one ın solosunu atabiliyor" bu bile yeter bence bir insana gitarist diyebilmek için.Ama virtüöz diyosanız biraz durup düşünmek lazım
-
Bak canım arkadaşım one'ın solosunu bende atıyorum ama ben hayvan değilim ne olacak şimdi? Bakın arkdaşlar kirk hammet'in gitarist profili kısaca şudur. Kirk hammet'in gitarda kendine özgü bür tekniği yoktur. Güzel hareketleri yoktur. Kirk hızlı diyebileceğimiz kapasitede bir gitaristtir. Yani hızlıdır. Cliff'in metallicanın eski sololarını yazan adam olduğu doğrudur. Yardım etmiştir gibi bir savunma yoktur. Ben bir solo gitarist olarak söyliyim grupta bir eleman önüme çok iyi bir solo temasıyla gelirse ve ben bunu kabul edersem benim bunun üzerine ekleyebileceğim şey oldukça az olur. Çünkü o benim solom değil üstüne sadece bir kaç ufak hareket ekleyebilirim. Yani cliff yardım etti demek cliff yazdı demektir. KirkHammet arkadaşımızın yorumları aşırı derecede yanlış. Kirk'e satrianiden iyi demiş diyorsa heralde hayatında hiç satriani dinlememiştir ya da dinlediği halde anlamamıştır. Ayrıca bugün zakk wylde denen adam dünyanin en iyi heavy metal gitaristidir. İnanılmaz bir gitaristtir kirk dötünü yırtıp basur olsa o herifin yanında birşey yapamaz yeteneği el vermez. Ayrıca bunun yanında dave de kirk'ü yer. Lütfen olaylara metalikacı gözüyle değilde biraz objektif bakın. Hah ama neticede kirk kötü bir gitarist midir? Bence metallica'nın eski tarzında verim alınabilecek bir gitaristtir. Ama kesinlikle yaratıcı değildir. Kendine özgü bir tekniğinin olmaması onu 'hızlı' dan öteye taşımaz.
saygılar
-
Bak canım arkadaşım one'ın solosunu bende atıyorum ama ben hayvan değilim ne olacak şimdi? Bakın arkdaşlar kirk hammet'in gitarist profili kısaca şudur. Kirk hammet'in gitarda kendine özgü bür tekniği yoktur. Güzel hareketleri yoktur. Kirk hızlı diyebileceğimiz kapasitede bir gitaristtir. Yani hızlıdır. Cliff'in metallicanın eski sololarını yazan adam olduğu doğrudur. Yardım etmiştir gibi bir savunma yoktur. Ben bir solo gitarist olarak söyliyim grupta bir eleman önüme çok iyi bir solo temasıyla gelirse ve ben bunu kabul edersem benim bunun üzerine ekleyebileceğim şey oldukça az olur. Çünkü o benim solom değil üstüne sadece bir kaç ufak hareket ekleyebilirim. Yani cliff yardım etti demek cliff yazdı demektir. KirkHammet arkadaşımızın yorumları aşırı derecede yanlış. Kirk'e satrianiden iyi demiş diyorsa heralde hayatında hiç satriani dinlememiştir ya da dinlediği halde anlamamıştır. Ayrıca bugün zakk wylde denen adam dünyanin en iyi heavy metal gitaristidir. İnanılmaz bir gitaristtir kirk dötünü yırtıp basur olsa o herifin yanında birşey yapamaz yeteneği el vermez. Ayrıca bunun yanında dave de kirk'ü yer. Lütfen olaylara metalikacı gözüyle değilde biraz objektif bakın. Hah ama neticede kirk kötü bir gitarist midir? Bence metallica'nın eski tarzında verim alınabilecek bir gitaristtir. Ama kesinlikle yaratıcı değildir. Kendine özgü bir tekniğinin olmaması onu 'hızlı' dan öteye taşımaz.
saygılar
-
Ben o soloyu atanlar hayvandır demedim.Bu hayvan adam derken Kirk ün hayvan olduğunu kastettim.Yani Kirkün hayvan olması o soloyu atan harkezi hayvan yapmaz.
-
Master Of Puppets
Fade To Black
One
Battery
Wor Fhon The Bell Tolls
-
pearle yazmış: doğaç titiz burak gürpınar'dan daha iyi
ben cevapladım: yarrağımı daha iyi aq evladı
badunknown yazmış: geç bile kalmışlardı... iyi oldu hele şükür ya dağıldıklarını gördük...
ben cevapladım: aq evladı ananla baban ayrılsa iyimi olur şerefsiz ben ananın babnın ayrılmasını istiyormusun piç!!!
doguhan yazmış: ne kadar üzüldüm bilemezsiniz.. İlk albümdeki kadar iyi olsalardı acayip üzülürdüm ama oh olsun şimdi :)
ben cevapladım: sende ilk günkü hala götsün aq:D
_CasH_ yazmış: Kurbanı eleştirnlerin topunun a.g demekle seviyeni ve kaliteni belli ediyorsun.. ama dikkat et o topu senin a.k'sin..
ben cevapladım: evet lan adam doğru söölemiş senin gibi ipnenin aq lazım..
catharsis1990 yazmış: birçok akıllı arkadaşımızın dediği gibi hayırlı olsun... :) ben böyle ezik bir grup görmedim... üzülenlere acıyorum :)
ben cevapladım: eee dünkü yarrrak daha dünkü piçsin 90 doğumlu yarrak büyüde gel. sana yorum yapmıycam..
Metal milita yazmış: puahahhahahah valla işkembemle gülerim ben bu lafa aksine türk rock müziğine hayırlı olsun bütün apt.l alternatif gruplar dağılsın...
ben cevapladım: lan aq evladı tüm alternatif gruplar götünümü sikti allahın lolipopu
mentatradnor yazmış: türkiye nin bira içen , biraderci muhabbeti yapan barda kız kaldırımaya çalışan ,konversli punkçı tripleriyle baba parası yiyen,jelibon özgüvenli ''alternoyum lan ben' gençliğinin sözcüsü kurban grubu dağıldığı için çok mutluyum ,ama klonlarıda bi iki yıl kafa ütüler artık... ayrıca mvö veya kurbana ye bok atanlar ancak onu dinleyen kitleye atabilir çünkü sonuçta ikiside akıllı uslu bişeyler yapıyor çok şahane olmasada , ama en azından çizgilerini koruyorlar ve herşeye rağmen dağılmıyorlar
ben cevapladım: yorumsuz olarak senin ta aq
chooper yazmış:bunların yapıcağı iş bu kadar olur zaten....g.tten bacaklılar
ben cevapladım: lan bak sana bişey öğretiyim ananı baban sikiyo bu kadar.
daha aq tip var bunları yakalayabildim. yakalayamadıklarım üzülmesin onlarında AQ KOYACAZ
-
hocam steve vai-for the love of god.bi dinle derim.duygu nedir görürsün.bu arda kirk en beğendiğim gitaristlerden biridir:)
-
:)))) tamam ok
-
çoğu kirk ün değil ki:))
-
kirk cok iyi dogaçlama solo atan iyi bir gitarist.. fakat su dergi haberi kadar saçma sapan bişey daa gormedim.. Malmsteenin olmadıgı bir en iyi 20 olabilirmi??? g3teki bütün adamlar direk kirkten daha iyi.. Ama kirke de gitarist degil demek yanlıs fakat boyle metal aleminin en iyi gitaristi demek falan saçma.. dave-marty ikilisi cok daa iyidr.. (bkz.hangar 18)