pearle yazmış: doğaç titiz burak gürpınar'dan daha iyi
ben cevapladım: yarrağımı daha iyi aq evladı
badunknown yazmış: geç bile kalmışlardı... iyi oldu hele şükür ya dağıldıklarını gördük...
ben cevapladım: aq evladı ananla baban ayrılsa iyimi olur şerefsiz ben ananın babnın ayrılmasını istiyormusun piç!!!
doguhan yazmış: ne kadar üzüldüm bilemezsiniz.. İlk albümdeki kadar iyi olsalardı acayip üzülürdüm ama oh olsun şimdi :)
ben cevapladım: sende ilk günkü hala götsün aq:D
_CasH_ yazmış: Kurbanı eleştirnlerin topunun a.g demekle seviyeni ve kaliteni belli ediyorsun.. ama dikkat et o topu senin a.k'sin..
ben cevapladım: evet lan adam doğru söölemiş senin gibi ipnenin aq lazım..
catharsis1990 yazmış: birçok akıllı arkadaşımızın dediği gibi hayırlı olsun... :) ben böyle ezik bir grup görmedim... üzülenlere acıyorum :)
ben cevapladım: eee dünkü yarrrak daha dünkü piçsin 90 doğumlu yarrak büyüde gel. sana yorum yapmıycam..
Metal milita yazmış: puahahhahahah valla işkembemle gülerim ben bu lafa aksine türk rock müziğine hayırlı olsun bütün apt.l alternatif gruplar dağılsın...
ben cevapladım: lan aq evladı tüm alternatif gruplar götünümü sikti allahın lolipopu
mentatradnor yazmış: türkiye nin bira içen , biraderci muhabbeti yapan barda kız kaldırımaya çalışan ,konversli punkçı tripleriyle baba parası yiyen,jelibon özgüvenli ''alternoyum lan ben' gençliğinin sözcüsü kurban grubu dağıldığı için çok mutluyum ,ama klonlarıda bi iki yıl kafa ütüler artık... ayrıca mvö veya kurbana ye bok atanlar ancak onu dinleyen kitleye atabilir çünkü sonuçta ikiside akıllı uslu bişeyler yapıyor çok şahane olmasada , ama en azından çizgilerini koruyorlar ve herşeye rağmen dağılmıyorlar
ben cevapladım: yorumsuz olarak senin ta aq
chooper yazmış:bunların yapıcağı iş bu kadar olur zaten....g.tten bacaklılar
ben cevapladım: lan bak sana bişey öğretiyim ananı baban sikiyo bu kadar.
daha aq tip var bunları yakalayabildim. yakalayamadıklarım üzülmesin onlarında AQ KOYACAZ