kirk cok iyi dogaçlama solo atan iyi bir gitarist.. fakat su dergi haberi kadar saçma sapan bişey daa gormedim.. Malmsteenin olmadıgı bir en iyi 20 olabilirmi??? g3teki bütün adamlar direk kirkten daha iyi.. Ama kirke de gitarist degil demek yanlıs fakat boyle metal aleminin en iyi gitaristi demek falan saçma.. dave-marty ikilisi cok daa iyidr.. (bkz.hangar 18)