İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????
grupmulanbu
• 12 Şubat 2005 15:10 •
#450856
Evet yorum bekliyorum... Benim aklımda bi kaç şarkı ismi var ama şu an söylemek istemiyorum.....
Mad_Slayer
• 12 Şubat 2005 19:00 •
#450888
andjustice for all
need_a_cure
• 12 Şubat 2005 21:05 •
#450916
Kırk Lee Hammet in yazdığı (daha doğrusu hojası Joe Satriani ile beraber yazdığı) en baba solo MASTER OF PUPPETS ta mevcut bence :o)
Ktulu
• 12 Şubat 2005 21:36 •
#450918
Astronomy.
(Yalnız kendi mi yazdı bilmiyorum)
The_Luger
• 12 Şubat 2005 23:55 •
#450946
bleeding me! kimse daha bu şarkının değerini bilmiyo
_astronomy_
• 13 Şubat 2005 00:02 •
#450950
the god that failed- kendimi emin değilim ama adamı piskopat ediyo!!
Mad_Slayer
• 13 Şubat 2005 02:13 •
#450962
and justice..
eozsoyeri
• 13 Şubat 2005 18:52 •
#451014
master of puppets taki slow solo ve bleeding me ..kesinlikle the_luger a katılıyorum
Ktulu
• 13 Şubat 2005 20:42 •
#451020
heheh. ben de _luger'e katılıyorum :)
bak demek ki değerini bilenler varmış ;)
The_Luger
• 14 Şubat 2005 23:16 •
#451166
Siz de derin Metallicacılardansınız galiba:)))
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
»