Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • grupmulanbu • 12 Şubat 2005 15:10 • #450856
    Evet yorum bekliyorum... Benim aklımda bi kaç şarkı ismi var ama şu an söylemek istemiyorum.....
  • Mad_Slayer • 12 Şubat 2005 19:00 • #450888
    andjustice for all
  • need_a_cure • 12 Şubat 2005 21:05 • #450916
    Kırk Lee Hammet in yazdığı (daha doğrusu hojası Joe Satriani ile beraber yazdığı) en baba solo MASTER OF PUPPETS ta mevcut bence :o)
  • Ktulu • 12 Şubat 2005 21:36 • #450918
    Astronomy.

    (Yalnız kendi mi yazdı bilmiyorum)
  • The_Luger • 12 Şubat 2005 23:55 • #450946
    bleeding me! kimse daha bu şarkının değerini bilmiyo
  • _astronomy_ • 13 Şubat 2005 00:02 • #450950
    the god that failed- kendimi emin değilim ama adamı piskopat ediyo!!
  • Mad_Slayer • 13 Şubat 2005 02:13 • #450962
    and justice..
  • eozsoyeri • 13 Şubat 2005 18:52 • #451014
    master of puppets taki slow solo ve bleeding me ..kesinlikle the_luger a katılıyorum
  • Ktulu • 13 Şubat 2005 20:42 • #451020
    heheh. ben de _luger'e katılıyorum :)

    bak demek ki değerini bilenler varmış ;)
  • The_Luger • 14 Şubat 2005 23:16 • #451166
    Siz de derin Metallicacılardansınız galiba:)))