Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • ecstasy798 • 31 Ağustos 2005 11:48 • #483628
    ya ben ""WHEREVER I MAY ROAM"" şarkısının solosunu çok seviyorum.bence ona da dikkat edin.
  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 19:55 • #484862
    my friend of misery
    orion
    master of puppets
    one
    my friend of misery
    bleeding me
    so what
    fade to black
    welcome home
    the four horsemen
    the call of ktulu
    harvester of sorrow
    live doğaçlama soloları bunlar yazılmadı ama doğaçlama da olur
    sad but true
    wherever i may roam
    ...
  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 20:00 • #484863
    bence madem çalmayı bilmiyor james orion un solosunu dinlemeni dinlerim
  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 20:13 • #484864
    öyle bir şey demiyoruz zaten yağız ... zakk wylde rhandy rhoads falan olamaz zaten... ama gitarist değildir demek saçmalık değil midir? her neyse...
  • G-han • 12 Eylül 2005 14:36 • #484905
    one
    fade to black
    seek and destroy ve tabiikiii to live is to die
  • kilisli • 13 Eylül 2005 13:34 • #484955
    Master of Puppets ve Fade to Black bence...
  • punk_girl_punk • 13 Eylül 2005 15:38 • #484970
    FADE TO BLACK VE MASTER OF PUPPETS
  • sepulman • 13 Eylül 2005 21:37 • #484992
    ne konu ama......
  • rickenbacker • 13 Eylül 2005 22:31 • #484997
    dimi ??
    burası müzik forumu bu topic de de insanlar zevklerini tartışıyolar... bu kadar büyütmeyelim herşeyii!!!
  • _astronomy_ • 14 Eylül 2005 07:11 • #485008
    kesinlikle hepsi...!!!