KirkHammett
18 Şubat 2005 Cuma / 19:23
ya off cc_baran Allah askına ya kirk un teknıgı vasat , beceremıyor , gıtarıst degıl demıssın...ya butun dunya Kirk Hammett ın en ıyı metal gıtarıst ı oldugunu soyluyor sen gitarıst degıl dıyorsun :D istersen adres vereyım de bak!!!
abi benle alıp veremediğin bir şey mi var senin?? para mı veriyorlar bunları söylemen için??
tekniği vasat yaw,beceremiyor bence,gitarist değil.
hangi dünyadan bahsediyorsun sen,kim söylüyor Kirk'ün en iyi metal gitaristi olduğunu?? saçma sapan konuşma,en iyi gitarist diye bir şey mi vardır,şaşırdın mı sen??
teknik,üretkenlik ve ortaya çıkan şey herkese göre değişir. ben Kirk'ün tekniğini beğenmiyorum,yok öyle bir şey. ürettiklerinden de çok azını beğenirim,sevmiyorum adamı,gitarist değil.
onca metal gitaristi var dünyada,en iyisi ne demek??
sen kaç tane gitarist dinledin şu ana kadar??
açtıracan kutuyu söyletecen kötüyü.