bence hata yapıyorsunuz her gitaristi birbiriyle karşılaştırmayalım derim ben zevkler ve renkler tartışılmaz kirk de iyi gitaristtir sololarını severim
konuya gelince bence de master of puppets ve bleeding me favorilerimdir
bu arada kirk hammett nickiyle yazan arkadaşın 15 yaşındamı yoksa 20 yaşındamı olduğunu merak ettim:
emre özdemir
Yaş: 20
Şehir: Sakarya
E-posta: [email protected]
Kayıt: 18 Temmuz 2004
Son ziyaret: 19 Şubat 2005 / 16:14
15 yasındayım.Metal müzikden hoslanırım.Solo gitar calıyorum.