Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • whyhione • 19 Şubat 2005 16:18 • #451894
    bence hata yapıyorsunuz her gitaristi birbiriyle karşılaştırmayalım derim ben zevkler ve renkler tartışılmaz kirk de iyi gitaristtir sololarını severim
    konuya gelince bence de master of puppets ve bleeding me favorilerimdir

    bu arada kirk hammett nickiyle yazan arkadaşın 15 yaşındamı yoksa 20 yaşındamı olduğunu merak ettim:

    emre özdemir
    Yaş: 20
    Şehir: Sakarya
    E-posta: [email protected]
    Kayıt: 18 Temmuz 2004
    Son ziyaret: 19 Şubat 2005 / 16:14
    15 yasındayım.Metal müzikden hoslanırım.Solo gitar calıyorum.
Bu konunun tüm mesajları