Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • cc_baran • 20 Şubat 2005 00:07 • #451992
    yaşın hakkında yorum yapmadım,beni ilgilendirmez.

    1-Tony Iommı
    2-Kirk Hammett yazar. bak

    cok begendıgınız Yngwee de
    18-Yngwee Malmsteen seklınde kusra bakmayın.

    sen bunu esas alıyorsan kusura bakma ama daha çok işin var.

    sen şunu anlamıyorsun;
    beğendiğin,solosundan etkilendiğin gitaristleri teknikte,hızda,doğaçlamada ve benzeri daha bir çok şeyde de en iyi olarak görüyorsun. bu yanlıştır. biraz düşün ve ön yargılı davranmadan diğer gitaristleri bir dinle derim. çoğu kişi metallica'yı beğenir,çok etkilenmiştir,evet hepimizin hayatında yer etmiştir ama olaya başka bir açıdan bakmak lazım,senin bu yaptığın fanatizm,başka bi b*k değil.
    kaldı ki Malmsteen le Kirk'ü,Iommi'yi kıyaslaman bile çok komik. kıyaslanmış dandirik bir yerden sıralama getirip de önüme sunman çok daha komik.
    G3 diyorum başka da bir şey söylemiyorum.
Bu konunun tüm mesajları