Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • mkcervy • 17 Şubat 2005 16:00 • #451602
    yaa malmsteen gitarı bitirmiş yemiş bir insan kirk de güzel soloları olan bir GİTARİST...!! neyi tarşıyosunuz ki karşılaştırdığınız şeylere bakın yahu :)) hımm kirk ün de en iyi solosu yani benim en sevdiğim;fade to black ve sad but true daki sololar
  • grupmulanbu • 17 Şubat 2005 18:05 • #451631
    ŞOK ŞOK ŞOK!!!!!!!

    grupmulanbu arkadaşımız "Kirk Hammet bağlama çalsa dinlerim." diyo...

    Bu olaya ne diyosunuz...

    Bu arada oycak beni bu sırrı açıkladım... Ama ne yapim 4 gün zor sabrettim.... En sonunda açıkladım. Oh beee!
  • KirkHammett • 17 Şubat 2005 23:38 • #451651
    Şimdi Herkes Sussun...Kirk Hammett a gitarist demeyen arkadasım...Basta sen sadece hızlı sololara ve show a bakıyorsun...ama sololardakı duyguya hıc dıkkat ettın mı?
    butun dunya James Hetfield En iyi ritim gitarist diyo sen "yok adam calmayı bılmıyo" dıyorsun...Kirk Hammett belki Joe Striani den ders almıs olabilir ama benim kanaatimce Joe dan daha ıyı caldıgı kesın...Joe Satriani sadece sololardakı hızıyla bılınen bır gıtarıst ...vai de oyle ...önemli olan sololardakı , parcalardakı duygudur.bunu unutmayalım...en iyi solo dersenız bitmeyen tükenmeyen ve kendınızı uzayda zannedebılecegınız 2 sarkıdan biri olan Orion ( digeri Black Sabbath- Planet Caravan)

    sahsen dunyanın en ıyı 2 gıtarıst ının
    Black Sabbath - Tonny Iommi
    Metallica - Kirk Hammett oldugunu savunuyorum...
    bu arada Kirk Hammett ın bır reportajında "soloları duygularımla butunlestırıyorum , soloları notalarla yazmıyorum" demıstır.Joe Striani ile gecen bir tartısmasında "nota ile calmak istemiyorum" demistir... Neyse benden bukadar Iommı , Hammett rulaz ; vai , satriani , petrucci sux derim o kadar...


    Ulasmak Isteyenler : [email protected]
  • Barnie_ • 18 Şubat 2005 03:52 • #451670
    MASTER OF PUPPETS
  • cc_baran • 18 Şubat 2005 11:01 • #451687
    arkadaşım duygu farklı şey,hissedersin,seversin güzel dersin tamam anladım,vazgeçtim zaten derdimi anlatamadım ben.
    "bence" iyi solo yazan ve atan bir gitarist değil,tekniğini beğenmiyorum.
  • mkcervy • 18 Şubat 2005 11:26 • #451689
    arkadaşlar yukarıdaki yazıyı yazanı dışlayalım ya KirkHammett sen kendini denize falan at.kendinde değildin sanırım "satriani sadece hızı ile tanınan bi gitarist ve kirk satrianiden daha iyi hatta ve hatta hammett dünyanın en iyi gitaristi" yazılarını yazarken...git biraz bişeyler öğren gitar hakkında yahu...töbe töbe...
  • Metalturko • 18 Şubat 2005 12:12 • #451698
    Bu konuda tartışmak yersiz yaa.sana göre iyi değildir bana göre iyidir.senin beğenmemen beni ilgilendirirmi ilgilendirmez.barana verdiğim cevap dğeil bu yanlış anlaşılmasın.okuduğum bütün okuduklarıma öyle kabaca cevap veriyorum.

    bende çok severim fade to black in solosunu.outlaw turnun solosunu unutmamak lazım.astronomiyide seviyorum.favorim tabi ki fade to black.
  • cc_baran • 18 Şubat 2005 12:25 • #451699
    ulan recm edildik bea :))
  • Metalturko • 18 Şubat 2005 12:49 • #451703
    recm ne la :)
  • cc_baran • 18 Şubat 2005 13:03 • #451704
    arapların kullandığı bi idam şekli.
    suçluyu bi çuvala koyup ağzını bağlıyolar. sonra cümle alem taş atıyo çuvala.
    :))