yaa malmsteen gitarı bitirmiş yemiş bir insan kirk de güzel soloları olan bir GİTARİST...!! neyi tarşıyosunuz ki karşılaştırdığınız şeylere bakın yahu :)) hımm kirk ün de en iyi solosu yani benim en sevdiğim;fade to black ve sad but true daki sololar