Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • mkcervy • 17 Şubat 2005 16:00 • #451602
    yaa malmsteen gitarı bitirmiş yemiş bir insan kirk de güzel soloları olan bir GİTARİST...!! neyi tarşıyosunuz ki karşılaştırdığınız şeylere bakın yahu :)) hımm kirk ün de en iyi solosu yani benim en sevdiğim;fade to black ve sad but true daki sololar
Bu konunun tüm mesajları