Bu konuda tartışmak yersiz yaa.sana göre iyi değildir bana göre iyidir.senin beğenmemen beni ilgilendirirmi ilgilendirmez.barana verdiğim cevap dğeil bu yanlış anlaşılmasın.okuduğum bütün okuduklarıma öyle kabaca cevap veriyorum.
bende çok severim fade to black in solosunu.outlaw turnun solosunu unutmamak lazım.astronomiyide seviyorum.favorim tabi ki fade to black.