Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • Metalturko • 18 Şubat 2005 12:12 • #451698
    Bu konuda tartışmak yersiz yaa.sana göre iyi değildir bana göre iyidir.senin beğenmemen beni ilgilendirirmi ilgilendirmez.barana verdiğim cevap dğeil bu yanlış anlaşılmasın.okuduğum bütün okuduklarıma öyle kabaca cevap veriyorum.

    bende çok severim fade to black in solosunu.outlaw turnun solosunu unutmamak lazım.astronomiyide seviyorum.favorim tabi ki fade to black.
Bu konunun tüm mesajları