Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • andresson • 19 Şubat 2005 16:37 • #451897
    Bence en güzel soloları Ride The Lightning, Disposable Heroes ve Fight Fire With Fire da attıkları.

    Ama özellikle Ride The Ligthning solosunu canlı dinlemedim basit lickleri acaip güzel dizmiş. Disposable Heroes da da aynı şeyi iyi yapmış da bu adamın soloları birbirine ççooook benzer.
Bu konunun tüm mesajları