Bence en güzel soloları Ride The Lightning, Disposable Heroes ve Fight Fire With Fire da attıkları.
Ama özellikle Ride The Ligthning solosunu canlı dinlemedim basit lickleri acaip güzel dizmiş. Disposable Heroes da da aynı şeyi iyi yapmış da bu adamın soloları birbirine ççooook benzer.