Çok güzel konuştun agzına sağlık. Bende eskiden(gitar çalmadan çalmadan önceleri) Kirk Hammet ı dünyanın en iyi gitaristi sanırdım... Ama öğrendim ki öyle abartılcak biri değil... Ama ama ama ama ama Tarzının kralı olduğunu söyleyebiliriz.... Tabi farklı görüşlerde olabilir... Mesela Korn Fanları o ismini bile bilmediğim beceriksiz gitaristleri bile ilah yapıyolarsa biz niye Kirk Hammetı Dünyanın en iyi gitaristi seçmeyelim ki.....