Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • rickenbacker • 11 Eylül 2005 19:55 • #484862
    my friend of misery
    orion
    master of puppets
    one
    my friend of misery
    bleeding me
    so what
    fade to black
    welcome home
    the four horsemen
    the call of ktulu
    harvester of sorrow
    live doğaçlama soloları bunlar yazılmadı ama doğaçlama da olur
    sad but true
    wherever i may roam
    ...
Bu konunun tüm mesajları