hühühe,bu laflar bana geliyor sanırım,malmsteen neyin yazılmış da,sağlam konuşmuşsun ;)
ben kirk e bok atmıyorum. ben de onları dinledim onları uzun seneler. ben diyorum ki metallica yı metallica yapan sololar cliff e aittir. daha sonra gelenler ya yardım alınarak ya da tesadüf eseridir :))
metal soloları değil en azından. bok atmak değildir bu.
malmsteen seyrederek hammett a bok atma hakkım olduğunu mu düşünüyorum sence?? kirk e gitarist demiyorum hepsi bu. bunun için albüm çıkarmış olmam gerekmez,özgün süper ötesi manyak bi stilim olması da gerekmez.