Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • cc_baran • 16 Şubat 2005 12:11 • #451438
    hühühe,bu laflar bana geliyor sanırım,malmsteen neyin yazılmış da,sağlam konuşmuşsun ;)

    ben kirk e bok atmıyorum. ben de onları dinledim onları uzun seneler. ben diyorum ki metallica yı metallica yapan sololar cliff e aittir. daha sonra gelenler ya yardım alınarak ya da tesadüf eseridir :))
    metal soloları değil en azından. bok atmak değildir bu.
    malmsteen seyrederek hammett a bok atma hakkım olduğunu mu düşünüyorum sence?? kirk e gitarist demiyorum hepsi bu. bunun için albüm çıkarmış olmam gerekmez,özgün süper ötesi manyak bi stilim olması da gerekmez.
Bu konunun tüm mesajları