ya manyahmısınız siz ya , uyuz oluyorum kirke laf atan zihniyete , illede adam sizin sevdiğiniz tarzda solo atmıyor diye çamur atmak zorunda değilsiniz , adamın kendine has bir stili var sizin varmı? yok , varsa birkaç albüm çıkarında dinleyelim , artizler , öyle malmsteen seyretmekle kirk hammeta bok atma hakkınız olmuyor , bir kere satrianinin dokunduğu yerde gül biter , tamam kirk hammet dünyanın en iyi gitaristi tabi ki değil ama burda bu kadar çamur atılabilecek bir adamda değil...