Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • cc_baran • 17 Şubat 2005 15:28 • #451601
    "malmsteen seyretmek" falan deyince laf sadece banadır diye düşündüm.
    benim gitarist anlayışıma girmiyor olay bu.
    diyorum ya ben de çok çok çok çok fazla dinledim metallica yı. ilk iron maiden le başlamıştım,sonra megadeth ve metallica önemli yer tuttular bende. tabi ben dinlemeye başladığımda onlar reload un kayıtlarını yapıyorlardı. eskileri dinledikçe yenilerin ne kadar vasat olduğunu öğrenip 80 lerin devleriyle ilgilenmeye başladım. ve tanıdığım gitaristler her defasında kirk ü biraz daha iteledi. ne devler geçmiş rock tarihinden kirk ü o yüzden sayamıyorum. çok güzel parçalar yapmak,milyonlar satmakla kral gitarist olmak bir değil. bu mantıktan yola çıkarsak kurt cobain de süper gitaristti :))
    ama hetfield la kıyaslarsak evet gerçekten iyi çünkü hetfield çalmasını bile bilmiyor bana kalırsa. bakın aynı kulvarı paylaştıkları büyük rock gruplarının arasında tekniklerinin zayıf olduğunu vurguluyorum.
Bu konunun tüm mesajları