Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • blackened69 • 15 Şubat 2005 21:49 • #451351
    nasıl solo yazmamış?
    evet cliff çok iyi bir müzisyendi, mükemmel sololar yazdı, çaldı, çaldırttı, gruba müzik aşkını aşıladı ama sonucunda o öldükten sonra metallica sadece cliff'in sololarıyla büyümedi. mad slayer'ın da dediği gibi kimse kirk'ü suçlayamaz. konserlerinde soloları o kadar güzel şekilde bağlayan bend değilim heralde??? bakın and justice for all, black album, bunlar yadsınamaz başarılardır. Arkalarından gelen Load Ve Reload da çok kaliteli albümlerdir. Sololarındaki jazz'a yakınlığı herkes görebilir. Bunlara önyargılı bakmayın...
Bu konunun tüm mesajları