nasıl solo yazmamış?
evet cliff çok iyi bir müzisyendi, mükemmel sololar yazdı, çaldı, çaldırttı, gruba müzik aşkını aşıladı ama sonucunda o öldükten sonra metallica sadece cliff'in sololarıyla büyümedi. mad slayer'ın da dediği gibi kimse kirk'ü suçlayamaz. konserlerinde soloları o kadar güzel şekilde bağlayan bend değilim heralde??? bakın and justice for all, black album, bunlar yadsınamaz başarılardır. Arkalarından gelen Load Ve Reload da çok kaliteli albümlerdir. Sololarındaki jazz'a yakınlığı herkes görebilir. Bunlara önyargılı bakmayın...