edilirsin tabi böyle yazarsan ehuehue
"malmsteen seyretmek" falan deyince laf sadece banadır diye düşündüm.
benim gitarist anlayışıma girmiyor olay bu.
diyorum ya ben de çok çok çok çok fazla dinledim metallica yı
bu sitede tek seyreden sen değilsin be gözüm , ayrıca buradaki hemen herkes senin dinlediğin kadar dinlemiştir metallicayı ama sen anlamamışın döndür tekrar dinle , ben metallica megadethten iyidir yazdımmı ya da iron maidendan? ben kirk dünyanın en iyi gitaristimi yazdım? ama sen kalkmış kirk gitarist değil diyorsun , senmisin peki gitarist? satriani kirke gitarist diyor sen demiyorsun , sence kimi takıyorum? eleştirmek için kendi tarzın olması gerekmez ama bu kadar atıp tutmak(tutamamak sçmak) için evet süper aşmış kendine özgü bir stilin olacakta kirkün karşısına geçip laubalilik yapıcaksın , artis.. (alınmaca gücenmece yok etraf gerilmesin muabbet ediyoruz kimse hır çıkarmasın bakayım bıktım kavga etmekten)