Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • Legend • 18 Şubat 2005 13:28 • #451706
    edilirsin tabi böyle yazarsan ehuehue
    "malmsteen seyretmek" falan deyince laf sadece banadır diye düşündüm.
    benim gitarist anlayışıma girmiyor olay bu.
    diyorum ya ben de çok çok çok çok fazla dinledim metallica yı

    bu sitede tek seyreden sen değilsin be gözüm , ayrıca buradaki hemen herkes senin dinlediğin kadar dinlemiştir metallicayı ama sen anlamamışın döndür tekrar dinle , ben metallica megadethten iyidir yazdımmı ya da iron maidendan? ben kirk dünyanın en iyi gitaristimi yazdım? ama sen kalkmış kirk gitarist değil diyorsun , senmisin peki gitarist? satriani kirke gitarist diyor sen demiyorsun , sence kimi takıyorum? eleştirmek için kendi tarzın olması gerekmez ama bu kadar atıp tutmak(tutamamak sçmak) için evet süper aşmış kendine özgü bir stilin olacakta kirkün karşısına geçip laubalilik yapıcaksın , artis.. (alınmaca gücenmece yok etraf gerilmesin muabbet ediyoruz kimse hır çıkarmasın bakayım bıktım kavga etmekten)
Bu konunun tüm mesajları