Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kirk Hammet ın yazmış olduğu en güzel solo hangi şarkının solosu????

  • cc_baran • 18 Şubat 2005 13:43 • #451710
    yok kavga edecek dermanım yok zaten,bir şey yazacak halim de kalmadı be arkadaşım,ne dersin ne alakadır onu çözmeye çalışıyorum
    malmsteen seyreden tek benim demedim.
    dikkat edersen ben de çok çok çok çok yazmışım,yani buradakilerin de çok dinlediğini biliyorum.
    yazabilirsin istediğini,düşüncene kalmış.
    kirk gitarist değil,satriani nin ne dediği umrumda değil,ben gitaristim demediğim gibi onun için de gitarist demiyorum,değil çünkü.
    sana bir şey göstermeye çalışmıyorum,kimi taktığın da zerre kadar umrumda değil.
    atıp tutmuyorum,bildiğim inandığım düşüncelerimi söyledim,tekniği vasat,beceremiyor dedim.
    sen laubalilik görmemişsin diyor,allah göstermesin diye de ekliyorum.
    gücencek bir durum değil bu,kirk ün manasız avukatlığını yapan ve laflarımı kendine söylenmiş kabul eden senin bu söylediklerin niye dokunsun ki bana?
Bu konunun tüm mesajları