yok kavga edecek dermanım yok zaten,bir şey yazacak halim de kalmadı be arkadaşım,ne dersin ne alakadır onu çözmeye çalışıyorum
malmsteen seyreden tek benim demedim.
dikkat edersen ben de çok çok çok çok yazmışım,yani buradakilerin de çok dinlediğini biliyorum.
yazabilirsin istediğini,düşüncene kalmış.
kirk gitarist değil,satriani nin ne dediği umrumda değil,ben gitaristim demediğim gibi onun için de gitarist demiyorum,değil çünkü.
sana bir şey göstermeye çalışmıyorum,kimi taktığın da zerre kadar umrumda değil.
atıp tutmuyorum,bildiğim inandığım düşüncelerimi söyledim,tekniği vasat,beceremiyor dedim.
sen laubalilik görmemişsin diyor,allah göstermesin diye de ekliyorum.
gücencek bir durum değil bu,kirk ün manasız avukatlığını yapan ve laflarımı kendine söylenmiş kabul eden senin bu söylediklerin niye dokunsun ki bana?