heh peki kardeş benim diyecek lafım kalmadı sen çok aşmışsın valla , kirkün tekniği vasat,beceremiyor diyebilecek kadar aşmışsın tebrik ediyor gözlerinden öpüyorum , ayrıca laflarını kendime söylenmiş sanmadım sen tam tersi benim lafımın sadece sana gittiğini sanıp benden bahsediliyor sanırım demişsin istersen dön bir yazdığına bak , neyse boşver zaten ne sen beni dinleyecen ne ben seni anlaşamayacağız münakaşayı uzatmayalım...