Bu formatlama hikayelerine sinir oluyorum. Rockçılar kim, ne? Öyle homojen bir kitle mi var yahu? Rockçı lafına da metalci lafına olduğu kadar gıcığım. Ben müzik dinliyorum arkadaşım. Rock da en çok dinlediklerim arasında ama onun bile içinde kocaman bir dünya var. Onun dışında da kocaman bir dünya var. Kaliteli olduğu sürece her şeye açığım. Boktan olsun metal olsun diyene de rockçı diye formatlama olayına girişene de eşit derecede gıcığım. Fıttırdım yine. O ne hem ya hesap sorar gibi? "Hmmmph hadi söyleyin bakalım nolüyö, ne ayaksınız?" Özür dilerim senden de geriye kalanlardan da ama sinirlendim.