Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

siz rockçılar rock müzik dışında birşey dinlemez misinjz?

  • ner • 5 Mart 2005 23:07 • #454220
    iki hafta aralıksız black sabbath dinlememi mi bekliyosun nuri? olsun dinlerim, ama soruların (geçmiş sayfaları da karıştırınca gördüklerim dahil) midemem bulantı veriyor artık... ehehehe, bi de satanist siyahı vardı, bi de bu var, kolkola gidiyolar.
  • SimsiyaH • 11 Mart 2005 16:12 • #454869
    ben rock müzik yanında özgün müzik aşığı da bir insanımdır yani...:)
  • Arcanin • 11 Mart 2005 18:03 • #454895
    Kalıp eveeet kalıpları yıkan müziğide kalıba soktunuz helal
  • pmd • 16 Mart 2005 03:03 • #455433
    bütün rockçıların rock müzikten başka bi tür dinlemediğini nerden biliyosun? geniş çaplı ve ince detaylı bi istatistik mi yaptın?
  • nuri • 16 Mart 2005 16:05 • #455557
    ya araştırmayapmasam niye açayım bu konuyu
  • grungeforever • 17 Mart 2005 22:16 • #455812
    sezen axu dinlemem ama neşet ertaş ya da kubat dinlerim Yaşasın inandığı müziği yapanlar!
  • sdqantaris • 18 Mart 2005 00:16 • #455853
    Bu formatlama hikayelerine sinir oluyorum. Rockçılar kim, ne? Öyle homojen bir kitle mi var yahu? Rockçı lafına da metalci lafına olduğu kadar gıcığım. Ben müzik dinliyorum arkadaşım. Rock da en çok dinlediklerim arasında ama onun bile içinde kocaman bir dünya var. Onun dışında da kocaman bir dünya var. Kaliteli olduğu sürece her şeye açığım. Boktan olsun metal olsun diyene de rockçı diye formatlama olayına girişene de eşit derecede gıcığım. Fıttırdım yine. O ne hem ya hesap sorar gibi? "Hmmmph hadi söyleyin bakalım nolüyö, ne ayaksınız?" Özür dilerim senden de geriye kalanlardan da ama sinirlendim.

    Saygı, sevgi, kaygı, baygı.

    Onur
  • kungfun • 18 Mart 2005 00:27 • #455856
    :)) süper...
  • radyokafa • 18 Mart 2005 00:51 • #455859
    seni bile dinliyoruz daha neyi soruyorsun?

    1.rockçı dediğin şahıs kimdir, bunu açıklayabilir misin acaba? siz rockçılar derken kastettiğin kimler oluyor?
    2.bu civarda rockçıyım diyen birileri varsa elime mum diksin!
    3.deli gibi rock dinlerim, ben şimdi rockçı mıyım?
    4.eğer rockçıysam, şu nasıl oluyor; en sevdiğim melodileri klasik türk müziğinde buluyorum.

    hadi bakalım, sorunun başında geçen 'siz rockçılar' kısmını cevapla, biz de soruna cevap verelim ya da vermeyelim.

    bi anlayalım bakalım rockçı mıymışız.

    aç bakalım bu konuyu biraz...
  • MeDuSA2 • 18 Mart 2005 13:12 • #455891
    katılıyorum neymiş popmus rackçı pop dinlemezmiş eğer müzisyen olmak istiyosan kardeşim herşeyi dinliceksin kenan doğuluyu bile