rock müzik dinneyen insan seven insan aşmıştır..her tür müzikin kalitelisini kalitesizini ayırt edebilitesi vardır...ona buna şucu bucu diye sıfat takmaktan uzak kendi keyfine bakar...bu sebeple evet biz herseyi dinneriz ama rock ı severiz ..budur
güzel demiş arkadaş. Ben Rock Müzik dinlerim ama bi Rocker olduğumu iddia etmem hatta kendimi öyle hissetmem de.Ama rock müzik dinleyenler genelde kuru kuru dinlemezler önlerine ne sunulsa dinlemezler!Araştırırlar,okurlar,emek varsa güç varsa yetenek varsa dinlerler.Gönüllerine,anca bu saydığım ve sayamadığım bir çok niteliklere uyan müzikler hitap eder.Sezen Aksu hergün yıllardır önümüze sunulan bir şey.Zorla güzellik olmaz.Ama
sanatçının Ortaçgille yaptıkları farklıdır,başkadır ayırt etmek lazım...