Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

siz rockçılar rock müzik dışında birşey dinlemez misinjz?

  • nuri • 18 Şubat 2005 18:00 • #451763
    örneğin türkiyenin bir numarası sezen aksu bu nuda dinlemezmisiniz
    açın bakalım biraz bu konuyu
  • anarshist • 18 Şubat 2005 18:09 • #451764
    dinlemeyiz tabii müzik ruhun gıdasıdır hem başka ne dinleyelim ki
  • soth • 18 Şubat 2005 18:10 • #451765
    dediğin kişi çok popüler bi kere, en başta bu yüzden kaybediyo. antipati meselesi.
  • gokcen • 18 Şubat 2005 18:11 • #451767
    1 rockerı cluba sokarsın eğlenir...alternatif yapan 1 bara sokarsın eğlenir...pop çalan 1 bara sokarsın eğlenir ama;1 popçu asla bi rock barda eğlenemez...
    biz rockerlar yaşamdan zevk almasını biliriz yani..
  • bimilyon1 • 18 Şubat 2005 18:59 • #451781
    senin başka işin yokmu tatlım? böyle abuk subuk şeyler soruyosun. madem ki aranda bi fark görüyosun rock dinleyen zümre ile burda ne işin var?
  • Lizzie • 18 Şubat 2005 19:54 • #451795
    ben arada mahsun-ibo falan dinlerim
    ayrıca sezen aksu bir numara denmiş bakalım ben öyle düşünüyo muyum
    yoo..hiç zannetmiyorum..
  • çatapat • 18 Şubat 2005 20:19 • #451798
    rock müzik dinneyen insan seven insan aşmıştır..her tür müzikin kalitelisini kalitesizini ayırt edebilitesi vardır...ona buna şucu bucu diye sıfat takmaktan uzak kendi keyfine bakar...bu sebeple evet biz herseyi dinneriz ama rock ı severiz ..budur
  • virtioz • 18 Şubat 2005 20:55 • #451799
    rock müzik dinneyen insan seven insan aşmıştır..her tür müzikin kalitelisini kalitesizini ayırt edebilitesi vardır...ona buna şucu bucu diye sıfat takmaktan uzak kendi keyfine bakar...bu sebeple evet biz herseyi dinneriz ama rock ı severiz ..budur

    güzel demiş arkadaş. Ben Rock Müzik dinlerim ama bi Rocker olduğumu iddia etmem hatta kendimi öyle hissetmem de.Ama rock müzik dinleyenler genelde kuru kuru dinlemezler önlerine ne sunulsa dinlemezler!Araştırırlar,okurlar,emek varsa güç varsa yetenek varsa dinlerler.Gönüllerine,anca bu saydığım ve sayamadığım bir çok niteliklere uyan müzikler hitap eder.Sezen Aksu hergün yıllardır önümüze sunulan bir şey.Zorla güzellik olmaz.Ama sanatçının Ortaçgille yaptıkları farklıdır,başkadır ayırt etmek lazım...
  • irritate1 • 18 Şubat 2005 21:56 • #451806
    tabi ki başka şeylerde dinleriz zaten başka şeyleri dinlemeseydik nasıl rocker olucaktıkki yani kaliteli olanı seçemezdik o zaman.ben hepsini dinledim ve rock müziği seçtim yani kaliteli olanı ve şuan kesinlikte dinlemeyi tercih etmiyeceğim müzik türleride var tabi..muhtemel ihtimalanlaşılmıştır;)
  • gizem_cobain • 19 Şubat 2005 14:11 • #451889
    lan nuri varya,nerde böyle sinirle cevap yazma gereği duyduğum konular çıkıyosa hepsini sen açıyosun hehehehehe..
    ben herşeyi dinlerim..ayrıca çok muhalefet bi herifsin onu da eklemeden geçemiyejem nuri..