Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım

  • ben_romeo • 22 Şubat 2005 12:20 • #452481
    abi mükemmel olmuş ya.Açıkcası kıskandım grubunu.Çok iyi çalmışsınız.Bende uzun süredir böyle bir grup arayışı içindeyim ama malesef.Neyse konuyu saptırmayalım.Devamını bekliyorum.Böyle link verinde dinleyim....
Bu konunun tüm mesajları