Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım

  • bimilyon1 • 22 Şubat 2005 11:53 • #452480
    canımız sıkılmıştı stüdyoda napalım derken bu çıktı dinleyin bakın bi
    HTTP://www.muzisyenim.com/demo/11/happy.wma
  • ben_romeo • 22 Şubat 2005 12:20 • #452481
    abi mükemmel olmuş ya.Açıkcası kıskandım grubunu.Çok iyi çalmışsınız.Bende uzun süredir böyle bir grup arayışı içindeyim ama malesef.Neyse konuyu saptırmayalım.Devamını bekliyorum.Böyle link verinde dinleyim....
  • Ktulu • 22 Şubat 2005 12:36 • #452482
    Amerikan filmlerini hatırladım nedense... Sözlerin ("happy birthday 2 u") İngilizce olmasından sanırım :)

    Solo güzel.

    Yalnız biz 1-2 parça kaydedip en azından bizi merak edenlere dinletmek için bi demo kaydedemedik siz canınız sıkılmış kayıda girmişsiniz valla diycek söz bulamıyorum.
  • AYŞA • 22 Şubat 2005 13:33 • #452483
    çok güzel yaw..hasta oldum yani..
    canınızın sıkılmamış halini merak ediyorum:)
  • marylin • 22 Şubat 2005 13:48 • #452484
    yoruma ne kadar açıksınız bilmiyorum ama solo ile şarkıda anlatılmak istenen arasında bir bağ kuramadım.istediğim heycanı bulamadım.ama çalışmadan çıkmış bir şarkı için iyi.tebrikler
  • bimilyon1 • 22 Şubat 2005 14:26 • #452489
    dışarıdaydım şimdi geldim ilginize ve eleştirilerinize teşekkür ederim
    istiyen olursa başka bi link verebilirim bi de ona bakarsınız
  • LordSoth • 22 Şubat 2005 14:31 • #452493
    komik olmus begendim:)
  • tezgah • 22 Şubat 2005 15:25 • #452510
    güzeeel!!! neşeli!!
  • souls_for_rent • 22 Şubat 2005 16:17 • #452516
    solo ile şarkıda anlatılmak istenen arasında bir bağ kuramadım.
    aynen katılıyorum... ama eğlenceli... güzel... :)) tebrikler!!!
  • AYŞA • 22 Şubat 2005 16:32 • #452522
    istiyorummmmmmmmmmmmmm:)