abi mükemmel olmuş ya.Açıkcası kıskandım grubunu.Çok iyi çalmışsınız.Bende uzun süredir böyle bir grup arayışı içindeyim ama malesef.Neyse konuyu saptırmayalım.Devamını bekliyorum.Böyle link verinde dinleyim....
Amerikan filmlerini hatırladım nedense... Sözlerin ("happy birthday 2 u") İngilizce olmasından sanırım :)
Solo güzel.
Yalnız biz 1-2 parça kaydedip en azından bizi merak edenlere dinletmek için bi demo kaydedemedik siz canınız sıkılmış kayıda girmişsiniz valla diycek söz bulamıyorum.
yoruma ne kadar açıksınız bilmiyorum ama solo ile şarkıda anlatılmak istenen arasında bir bağ kuramadım.istediğim heycanı bulamadım.ama çalışmadan çıkmış bir şarkı için iyi.tebrikler