Amerikan filmlerini hatırladım nedense... Sözlerin ("happy birthday 2 u") İngilizce olmasından sanırım :)
Solo güzel.
Yalnız biz 1-2 parça kaydedip en azından bizi merak edenlere dinletmek için bi demo kaydedemedik siz canınız sıkılmış kayıda girmişsiniz valla diycek söz bulamıyorum.