Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi doğum günü şarkısı yaptık bakın bakalım

  • Ktulu • 22 Şubat 2005 12:36 • #452482
    Amerikan filmlerini hatırladım nedense... Sözlerin ("happy birthday 2 u") İngilizce olmasından sanırım :)

    Solo güzel.

    Yalnız biz 1-2 parça kaydedip en azından bizi merak edenlere dinletmek için bi demo kaydedemedik siz canınız sıkılmış kayıda girmişsiniz valla diycek söz bulamıyorum.
Bu konunun tüm mesajları